Friday 1 July 2011

BODOH!!!! X RETI BWAK KRETA...SYIAL

assalamualaikum and hello there....
i know tajuk entry agak kasar ckit...
but..sory u guys...


ok...cter dye mcm nie sbenarnya...
pg td aku ngan ayah aku g bayar bil kat area taman tun...
so sape yg dok area taman tun msti la taw 'jam' dye mcm ner kan ?
mmg teruk gler...


so nk dijadikan cter...
time tgh 'jam' tu ada la 1 makhluk nie main celah jer kat depan kteorg...
ngan x bg signal x ckp sory..
kteorg bengang la kan ? 
yang pling syial plak ...
blh plak dye tunjuk sign nie...




sape x bengang syial..dah la tunjuk kat bpak aku plak tu...
klu korg pown korg bengang gak kan ?
aku ape lg ..aku pown tunjuk gak la..ape dye igt dye sorg jer ada jari tu...
bpak aku dah nk turun kreta dah...nsib baik aku halang..
klu x mmg laki syial tu dah kne pnumbok ngan bpak aku ...


perhatian : kepada empunya kereta WGY 7072...jge2..ada yg memerhati...




salam...

-eita bullah-

2 comments:

Unknown said...

sikap biadap akan makan diri...

Rozita Bullah said...

u ckp psl sape ? that guy or me ?